Skip to main content

Hi!

ik zie dat het een veel voorkomend probleem is: ik kan mijn bestaande mobiele abonnement niet toevoegen aan mijn Odido account.

Ik heb 2 mobiele nummers:
1. 06…..559
2. 06…..891

Voor de eerste nummer heb ik een login, maar als ik de tweede abonnement probeer toe te voegen krijg ik een foutmelding: 

Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.

Kan iemand mij helpen?


 

Hallo @maartenvdhooven, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Je kunt beide abonnementen alleen toevoegen als de naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. Ik heb even zitten zoeken in mijn systeem en ik zie inderdaad dat er een account gekoppeld is aan het nummer eindigend op ****559. Bij het tweede nummer eindigend op ****891, zie ik nog je oude adres vermeld staan, vandaar dat je deze ook niet kunt toevoegen in je bestaande account voor het andere nummer. Het nummer eindigend op ****891 staat ook aan een ander account gekoppeld, namelijk met die van je G-mailadres. Je kunt het adres van dit abonnement wijzigen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/gegevens en het nummer daarna ontkoppelen uit het bestaande account. Daarna kun je deze toevoegen aan je andere account (die gekoppeld staat aan je nummer eindigend op ****559, waaraan ook je account is gekoppeld met je Hotmailadres). Dan zou het moeten lukken! 

Als dat niet het geval is, laat het dan even weten in dit topic. Dan kan ik met je meekijken! 

Groetjes, 

Pharwin


Beste Pharwin,

Zoiets dat dacht ik al, alleen als ik inlog met mijn Gmail account zie ik dat daar mijn mobiele abonnement van ****891 niet en als ik mijn adresgegevens wil wijzigen krijg ik deze melding:

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Je kan daarom je verhuizing niet online doorgeven. Bel ons even: 0800-0092. Zorgen we er samen voor dat de verhuizing van je Odido abonnement goed verloopt.

Terwijl ik geen lopende bestellingen heb.


Groeten,
Maarten


Hoi Maarten, ik ben er ook eens voor je ingedoken en ik zie wel waarom je je abonnement niet kan inzien. Het Mijn Odido-account (Gmail) stond nog gekoppeld aan een oud mobiel en thuis-abonnement. Deze was dus niet meer bruikbaar en heb ik direct voor je verwijderd. 

Stuur me anders even een privébericht met onderstaande informatie, dat praat wat makkelijker!

  • Welk e-mailadres wil je gebruiken voor Odido (Hotmail of Gmail)?
  • Welk huisadres is correct?

Na een extra check kan ik je adres wijzigen en het koppelen van je abonnementen in Mijn Odido komt dan ook helemaal goed! 😄


Hoi Maarten, ik ben er ook eens voor je ingedoken en ik zie wel waarom je je abonnement niet kan inzien. Het Mijn Odido-account (Gmail) stond nog gekoppeld aan een oud mobiel en thuis-abonnement. Deze was dus niet meer bruikbaar en heb ik direct voor je verwijderd. 

Stuur me anders even een privébericht met onderstaande informatie, dat praat wat makkelijker!

  • Welk e-mailadres wil je gebruiken voor Odido (Hotmail of Gmail)?
  • Welk huisadres is correct?

Na een extra check kan ik je adres wijzigen en het koppelen van je abonnementen in Mijn Odido komt dan ook helemaal goed! 😄

 

Het probleem was dat mijn adressen niet meer klopte met het ene en andere abonnement maar dankzij@Marciano van Odido is het probleem opgelost. Die heeft mijn adres kunnen wijzigen in het nieuwe adres, en inmiddels zie ik beide abonnementen als ik inlog. Bedankt


Ik krijg een melding dat me nr uit een ander account moet worden verwijderd maar bij mijn weten heb ik zelf.geen ander account bij jullie.


@Priszy_1984 Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!  


@Teresa van Odido ik heb je een pb gedaan


Reageer