Skip to main content

Hi!

ik zie dat het een veel voorkomend probleem is: ik kan mijn bestaande mobiele abonnement niet toevoegen aan mijn Odido account. Als ik inlog kan ik wel mijn abonnement voor internet thuis inzien, maar dus niet mijn mobiele abonnement. In de Tele2 app kon ik dat wel gewoon, dus ik vind het vrij vervelend dat het niet goed is omgezet naar Odido. Ik zou graag ook mijn mobiele verbruik kunnen inzien. 
Meermaals contact met de klantenservice heeft mij niks opgeleverd, daar konden ze niet meer adviseren dan opnieuw inloggen (wat geen nut had, naar verwachting). 

zie afbeelding voor de foutmelding. 

Hopelijk heeft iemand de gouden tip! 

Hallo @Renskevdt, allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik kan je hierbij helpen. Ik heb gelijk even gezocht op je e-mailadres en ik zie al wat de oorzaak is. De reden waarom je je Tele2 abonnement niet kunt toevoegen aan je bestaande account (waar je Odido Internet + TV abonnement aan gekoppeld is) heeft te maken met dat de naam niet overeenkomt met elkaar. Beide abonnementen kunnen alleen toegevoegd worden in één account als de naam + adresgegevens overeen komen. Je Tele2 abonnement staat op de naam R.E. van der Torre en je Internet + TV abonnement op X.X.X.X.X. Torre. Zal ik anders de naam van je Internet + TV abonnement wijzigen naar dezelfde naam als je Tele2 abonnement? Dan zou je ze daarna in één account kunnen samenvoegen! 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin

Hi Pharwin,

kijk eens aan! Heel graag!

Hartelijk groet,

Renske 

Hi Pharwin,

kijk eens aan! Heel graag!

Hartelijk groet,

Renske 

Hallo @Renskevdt, dat heb ik zojuist voor je in orde gemaakt! Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het goed is, zou het nu wel moeten lukken! Als het niet lukt, verneem ik graag een reactie van je. Natuurlijk ook wanneer het is gelukt! 

Groet, 

Pharwin

@Pharwin van Odido 

dank voor de moeite! Helaas krijg ik nog steeds exact dezelfde melding als ik het bestaande mobiele abonnement probeer toe te voegen…

Hopelijk kan je me verder helpen?

Hoi Renske, ik ga je zeker verder helpen! Ik zie dat beide abonnementen op een andere naam staan. De geboortedatum komt namelijk ook niet overeenkomt. Mobiel staat op een geboortedatum uit 1967, terwijl je internet + tv abonnement staat op een geboortedatum uit 1998. Om dit te wijzigen is er een contractovername nodig. Mocht het mobiele abonnement overgenomen moeten worden, dan vind je op deze pagina alles wat je moet weten. 

Moet het Internet + TV abonnement op de juiste naam (en geboortedatum) komen te staan? Dan regelen we contractovername op de volgende manier:

Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

• Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Mocht je beide abonnementen willen houden zoals ze nu zijn, dan is dat uiteraard ook goed, maar dan heb je 2 Mijn Odido-accounts nodig en kan je beide abonnementen apart inzien.

Laat je het me weten waar je voor kiest en of het lukt? 😄

Hoi Renske, ik ga je zeker verder helpen! Ik zie dat beide abonnementen op een andere naam staan. De geboortedatum komt namelijk ook niet overeenkomt. Mobiel staat op een geboortedatum uit 1967, terwijl je internet + tv abonnement staat op een geboortedatum uit 1998. Om dit te wijzigen is er een contractovername nodig. Mocht het mobiele abonnement overgenomen moeten worden, dan vind je op deze pagina alles wat je moet weten. 

Moet het Internet + TV abonnement op de juiste naam (en geboortedatum) komen te staan? Dan regelen we contractovername op de volgende manier:

Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

• Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Mocht je beide abonnementen willen houden zoals ze nu zijn, dan is dat uiteraard ook goed, maar dan heb je 2 Mijn Odido-accounts nodig en kan je beide abonnementen apart inzien.

Laat je het me weten waar je voor kiest en of het lukt? 😄

@Marciano van Odido dank! Ik zal proberen via de contractsovername het mobiele abonnement over te nemen. Hopelijk lost dat het op inderdaad! 

Geen dank, Renske! Laat je het me weten als het allemaal is gelukt? 😊

Reageer