Hoi,
Zoals de titel aangeeft zie ik sinds de overstap van T-mobile → Odido mijn internet abonnement niet meer in mijn account staan. Als ik deze probeer toe te voegen als bestaand abonnement, krijg ik een foutmelding.
Mvg,
Mike
Hoi,
Zoals de titel aangeeft zie ik sinds de overstap van T-mobile → Odido mijn internet abonnement niet meer in mijn account staan. Als ik deze probeer toe te voegen als bestaand abonnement, krijg ik een foutmelding.
Mvg,
Mike
Hoi Mike, gaaf dat je zowel een mobiel als een internet-abonnement bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er een oud/inactief internet-abonnement gekoppeld stond aan jouw Mijn Odido-account. Ik heb deze zojuist losgekoppeld. Geef het systeem even een uurtje de tijd om dit te verwerken en probeer dan opnieuw je abonnement toe te voegen. Dit zou nu moeten lukken!
Laat je het me weten?
Hoi Mike, ik heb niks meer van je gehoord. Is het gelukt?
Hoi Mike, ik heb niks meer van je gehoord. Is het gelukt?
Initieel werkte het, met af en aan proberen, nog niet. Maar afgelopen donderdag lukte de koppeling wel. Bedankt voor de hulp!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.