Skip to main content

Zoals bij meer mensen op dit forum lukt het niet om een bestaand abonnement toe te voegen aan mijn account. Ik heb het op verschillende tijden en met verschillende browsers en apparaten geprobeerd en ik blijf dezelfde foutmelding krijgen na het invullen van de op dat moment verstuurde bevestigingscode. Zie foto hieronder. 

Het oorspronkelijke T-Mobile account zelf is wel overgezet naar Odido, maar daar kan ik nu niets mee. Facturen e.d. zijn uiteraard ook niet zichtbaar. Waarschijnlijk staat bij mij nog een oud abonnement gekoppeld.

Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt!

Hi @JTJalo, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad een oud mobiel abonnement gekoppeld staan. Deze heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je je abonnement nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de browser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? Thanks. 

Hi @JTJalo, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad een oud mobiel abonnement gekoppeld staan. Deze heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je je abonnement nu kunnen koppelen. Doe dit voor de zekerheid in de browser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? Thanks. 

Goedemorgen @Tommie van Odido 

Hartelijk dank! Ik heb mijn abonnement nu toe kunnen voegen. 

Klopt ik dat ik mijn telefoon abonnement pas toe kan voegen wanneer mijn nummer over is gezet? 

Hoi JT, fijn dat het is gelukt met het toevoegen van je abonnement! Je mobiele abonnement kan je inderdaad pas toevoegen zodra deze actief is. Ik zie dat deze op 2 januari start. Vanaf dat moment kun je je mobiele abonnement ook toevoegen aan Mijn Odido. Ik heb direct meegekeken, maar ik zie wel dat je voorletters iets verschillen tussen mobiel en thuis. Mobiel staat op voorletter J, terwijl thuis op voorletters J.C. staan. Hierdoor lukt het straks niet om de abonnementen te koppelen, om je voorletters aan te passen, hebben we een kopie van je ID nodig. De snelste manier is om via Facebook of Twitter een privébericht te sturen met een kopie van je ID. Een andere optie is dat ik je een mail stuur waarop je kunt reageren met een kopie van je ID.

Laat het me maar weten via welke weg je dit wil doen! 😁

Goedemorgen @Marciano van Odido 

Dank voor je reactie. Twitter is in dat geval prima. Waar kan dit bericht naartoe? 

Tot slot een laatste vraag, mijn internet & tv abonnement start pas 4 januari. Is het mogelijk om de nieuwe mediabox alsnog te ontvangen of om te ruilen? 

Bedankt voor je hulp

Hoi JT, fijn, dit is ons Twitter-account. Hier kun je een privébericht naartoe sturen: Odido Nederland (@odidonederland) / X (twitter.com)

Wat betreft de mediabox, ik heb het even moeten navragen bij mijn collega van Thuis, maar ik heb goed nieuws. De nieuwe mediabox kun je inderdaad krijgen, maar wel pas nadat de bestelling compleet is. Neem - zodra de monteur alles heeft gemonteerd - even opnieuw contact met ons op. Dan zorgen wij ervoor dat je de nieuwe mediabox ontvangt! 😄

Goedemorgen, 

Inmiddels is alles succesvol geïnstalleerd. Kan ik dan via deze weg de nieuwe mediabox aanvragen of moet dit ook via de helpdesk? 

Hi JT, fijn dat alles inmiddels gelukt is en bedankt voor het laten weten! Voor de nieuwe mediabox tag ik @Tommie van Odido even! 😄

Reageer