Hi,
Wanneer ik een bestaand abonnement wil toevoegen in Mijn Odido, krijg ik de volgende melding:
Wie kan mij hierbij helpen?
Bij voorbaat dank.
Hi,
Wanneer ik een bestaand abonnement wil toevoegen in Mijn Odido, krijg ik de volgende melding:
Bij voorbaat dank.
Hi,
Bij voorbaat dank.
Hallo
Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
Hi
De melding krijg ik zowel in de app als een desktopversie (Chrome). Ook nadat ik mijn cookies en caches heb verwijderd. Het probleem doet zich nog steeds voor.
Kunt u mij verder helpen?
Hi
De melding krijg ik zowel in de app als een desktopversie (Chrome). Ook nadat ik mijn cookies en caches heb verwijderd. Het probleem doet zich nog steeds voor.
Kunt u mij verder helpen?
Hallo
Gaat dat lukken? Mocht je hulp hierbij nodig hebben, laat het dan even weten!
Groetjes,
Pharwin
Ter info, ik heb in het verleden wel accounts gehad bij T-Mobile (thuis + mobiel).
Kan jij tijdelijk mijn rekeningnummer aanpassen in het systeem?
Ter info, ik heb in het verleden wel accounts gehad bij T-Mobile (thuis + mobiel).
Kan jij tijdelijk mijn rekeningnummer aanpassen in het systeem?
Hi
Groetjes,
Pharwin
Het betreft het toevoegen van een Internet+TV abonnement.
De gevraagde gegevens heb ik je zojuist in een privébericht gestuurd.
Hallo Pharwin van
Het betreft het toevoegen van een Internet+TV abonnement.
De gevraagde gegevens heb ik je zojuist in een privébericht gestuurd.
Hallo Pharwin,
Na een aantal telefoontjes ben ik online maar gaan kijken naar een oplossing.
Hierboven zag in eerdere reactie iemand met hetzelfde probleem.
Ik kan geen bestaand TV+internet abonnement toevoegen aan mijn odido (teveel records gevonden)
Inderdaad kan ik ook geen rekening nr aanpassen of dergelijke want ook ik krijg de pagina helaas deze pagina zit op slot
Zou u mijn ook kunnen helpen dat ik mijn abonnement toe kan voegen dat ik gebruik kan maken van mijn Odido?
Groetjes,
Joeri
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.