Sinds het samenvoegen van Tele2 en T-mobile krijg ik wanneer ik mijn telefoon probeer te koppelen de melding: “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.)”
Bladzijde 1 / 1
Hi
We ervaren momenteel problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je ook een andere browser kunnen proberen?
Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!
- Met welk e-mailadres log je in?
- Welk nummer probeer je te koppelen?
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.