Skip to main content

AVG account verwijderen

  • 6 november 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hallo,

Vanwege het samengaan van Tele2 en T-mobile in Odido, was ik genoodzaakt twee accounts aan te maken bij Odido. Deze twee accounts heb ik weten samen te voegen in één account. Nu heb ik al meerdere malen contact gehad met een chatmedewerker en een telefonisch medewerker, en is het nog steeds niet gelukt om te zorgen dat mijn ene lege account verwijderd wordt. Ik heb zelfs al een ondertekend formulier opgestuurd naar een service mailadres (topic op jullie community gaf dit adres aan) maar tot op de dag van vandaag heb ik daar nog geen reactie op gehad. 

Beschouw dit als mijn laatste poging om geholpen te worden voordat ik overstap vanwege teleurstellende service, kunnen jullie mijn account verwijderen? Mijn niet gebruikte, lege account? 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Leon

P.s. Volgens mij mag het proces van het verwijderen van persoonsgegevens volgens AVG wat duidelijker aangegeven worden op de website/community en moeten linkjes op de website naar zogenaamde oplossingen en formulieren werken.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 november 2023

Hi @leon1996 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig zodat ik zeker weet dat de juiste account wordt verwijderd. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen