Hallo,
Vanwege het samengaan van Tele2 en T-mobile in Odido, was ik genoodzaakt twee accounts aan te maken bij Odido. Deze twee accounts heb ik weten samen te voegen in één account. Nu heb ik al meerdere malen contact gehad met een chatmedewerker en een telefonisch medewerker, en is het nog steeds niet gelukt om te zorgen dat mijn ene lege account verwijderd wordt. Ik heb zelfs al een ondertekend formulier opgestuurd naar een service mailadres (topic op jullie community gaf dit adres aan) maar tot op de dag van vandaag heb ik daar nog geen reactie op gehad.
Beschouw dit als mijn laatste poging om geholpen te worden voordat ik overstap vanwege teleurstellende service, kunnen jullie mijn account verwijderen? Mijn niet gebruikte, lege account?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Leon
P.s. Volgens mij mag het proces van het verwijderen van persoonsgegevens volgens AVG wat duidelijker aangegeven worden op de website/community en moeten linkjes op de website naar zogenaamde oplossingen en formulieren werken.