Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen op MijnOdido omdat de bijbehorende MS Authenticator account niet meer bestaat.

Kan er een sms gestuurd worden?

Nu is het een doodlopende pad en aan Izzi heb je helemaal niks. Wat een slechte chatbot.

Groet,

Erik

Hoi Erik, welkom op de Community! Ik kan je 2FA instellingen wijzigen, zodat je een SMS ontvangt. Stuur me hiervoor even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode ik je net per SMS heb gestuurd. Dan ga ik graag voor je aan de slag! 😄

Hoi Erik, welkom op de Community! Ik kan je 2FA instellingen wijzigen, zodat je een SMS ontvangt. Stuur me hiervoor even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode ik je net per SMS heb gestuurd. Dan ga ik graag voor je aan de slag! 😄

Hoi Marciano... Ik ben het! 

sPersoonlijke gegeves verwijderd door moderator]

Hoi Erik, je hebt gereageerd in je eigen topic in plaats van een privébericht, maar geen zorgen. Ik had je gegevens direct verwijderd, ze stonden namelijk openbaar. Ik heb je tweestapsverificatie gewijzigd van app naar SMS. Als je nu inlogt op Mijn Odido krijg je voortaan een SMS. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😁

Ook ik kan niet meer inloggen na nieuwe telefoon.  Heb privé bericht gestuurd @Marciano van Odido maar geen antwoord gehad.  Graag omzetten naar sms @Marciano van Odido 

Hoi @Ootje34, het is niet toegestaan om ongevraagd privéberichten te sturen. Je kan altijd het beste je eigen topic starten (of reageren in een relevant topic). Dan komen we zo snel mogelijk bij je. We helpen klanten op volgorde van binnenkomst. Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij gaat het om een Thuis-abonnement, want ik kan je op je 06-nummer niet vinden. Ook kan ik je niet vinden op e-mailadres. Stuur me via een privébericht nog even je volledige naam (waar je abonnement onder staat) en de naam van je wifi-netwerk. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

@Marciano van Odido pb gestuurd

Reageer