Skip to main content

Ik heb een mobiel abonnement bij T-mobile/Odido. Recent ben ik verhuisd. Op mijn oude adres had ik, naast het mobiele abonnement, een T-mobile Thuis internetabonnement, welke ik opgezegd heb. De apparatuur is teruggestuurd, en ook ontvangen door jullie (daar heb ik bevestiging van ontvangen op 7 september).

Nu kan ik mijn adres niet zelf online wijzigen (ik heb nog mijn mobiele abonnement) en krijg ik deze melding: "Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Je kan daarom je verhuizing niet online doorgeven. Bel onze Service. We leggen je dan precies uit wat er nodig is om de verhuizing van je Odido abonnement goed te laten verlopen."

Dat laatste heb ik gedaan, en ik heb een medewerker gesproken. Die gaf aan dat ze mijn adres niet kon wijzigen (onduidelijk waarom). Ze gaf aan dat ze wel een link kon e-mailen waarmee ik het alsnog zelf zou kunnen doen. Die e-mail zou binnen 10 minuten binnenkomen. Dat is nu een uur geleden, en ik heb geen e-mail.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen? Ik loop nu klantvoordeel mis, omdat er op mijn nieuwe adres ook een internetabonnement loopt (op naam van mijn partner).

Hey @Sjoukje123, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg, het enige wat nog niet helemaal duidelijk is, is om wat voor abonnement het gaat. Wil je het adres wijzigen van je mobiele abonnement of van je Internet + TV abonnement? Als het gaat om Internet + TV zou je dan je klantnummer willen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Als het gaat om een mobiel abonnement dan zorg ik dat je bericht bij mijn collega terecht komt! Alvast bedankt.

Hey @Sjoukje123, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg, het enige wat nog niet helemaal duidelijk is, is om wat voor abonnement het gaat. Wil je het adres wijzigen van je mobiele abonnement of van je Internet + TV abonnement? Als het gaat om Internet + TV zou je dan je klantnummer willen toevoegen aan je account? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Als het gaat om een mobiel abonnement dan zorg ik dat je bericht bij mijn collega terecht komt! Alvast bedankt.

Hoi Tommie,

Het gaat om mijn mobiele abonnement. Op mijn oude adres had ik internet en een mobiel abonnement. Internet heb ik in augustus opgezegd. Dit is ook al afgehandeld (apparatuur terug gestuurd, bevestiging gekregen dat het door jullie ontvangen is). Mijn mobiele abonnement staat nu nog op mijn oude adres en wil ik naar het nieuwe adres omzetten.

Ik zie nu dat ik dit in een topic over Internet en TV heb geplaatst, dat had ik niet door. Ik dacht dat ik onderwerp 'Algemeen' gekozen had, en heb niet gezien dat dat onder Internet en TV viel.

Hi @Sjoukje123 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres oude adres en nieuwe adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder.

Reageer