Ik heb een mobiel abonnement bij T-mobile/Odido. Recent ben ik verhuisd. Op mijn oude adres had ik, naast het mobiele abonnement, een T-mobile Thuis internetabonnement, welke ik opgezegd heb. De apparatuur is teruggestuurd, en ook ontvangen door jullie (daar heb ik bevestiging van ontvangen op 7 september).
Nu kan ik mijn adres niet zelf online wijzigen (ik heb nog mijn mobiele abonnement) en krijg ik deze melding: "Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Je kan daarom je verhuizing niet online doorgeven. Bel onze Service. We leggen je dan precies uit wat er nodig is om de verhuizing van je Odido abonnement goed te laten verlopen."
Dat laatste heb ik gedaan, en ik heb een medewerker gesproken. Die gaf aan dat ze mijn adres niet kon wijzigen (onduidelijk waarom). Ze gaf aan dat ze wel een link kon e-mailen waarmee ik het alsnog zelf zou kunnen doen. Die e-mail zou binnen 10 minuten binnenkomen. Dat is nu een uur geleden, en ik heb geen e-mail.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen? Ik loop nu klantvoordeel mis, omdat er op mijn nieuwe adres ook een internetabonnement loopt (op naam van mijn partner).