Skip to main content

adreswijziging


Hallo, ik wil graag een adreswijziging van mijn mobiel abonnement doorgeven, maar online lukt het niet , wat nu?

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21111 reacties
  • 17 juli 2023

Hallo @Kachelpookje 

Heb je dit via de app en website geprobeerd en eventueel een andere browser/apparaat?

Welke melding krijg je verder te zien?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 juli 2023

Ik heb dit via app en website geprobeerd maar krijg steeds dit te zien 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 20 juli 2023

Hi @Kachelpookje 

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb met je meegekeken en het adres van je Tele2 abonnement komt niet overeen met het adres van je Thuis abonnement. Als je het adres van je Tele2 abonnement wijzigt dan zou je Klantvoordeel geactiveerd moeten worden. 

Laat je even weten of je zo verder komt?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 juli 2023

Ik heb een tmobile mobiel abonnement, thuis  abonnement heb ik niet meer


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 20 juli 2023

Hi @Kachelpookje 

Excuses ik zie inderdaad dat je geen actieve Thuis abonnement hebt en dat ik verkeerd heb gelezen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige huidige adres dat bekend is in ons systeem en volledige nieuwe adres die je wilt wijzigen en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken of het lukt om je adres wijziging door te voeren via ons systeem. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen