Skip to main content

Hallo, ik wil graag een adreswijziging van mijn mobiel abonnement doorgeven, maar online lukt het niet , wat nu?

Hallo @Kachelpookje 

Heb je dit via de app en website geprobeerd en eventueel een andere browser/apparaat?

Welke melding krijg je verder te zien?


Ik heb dit via app en website geprobeerd maar krijg steeds dit te zien 

 


Hi @Kachelpookje 

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb met je meegekeken en het adres van je Tele2 abonnement komt niet overeen met het adres van je Thuis abonnement. Als je het adres van je Tele2 abonnement wijzigt dan zou je Klantvoordeel geactiveerd moeten worden. 

Laat je even weten of je zo verder komt?


Ik heb een tmobile mobiel abonnement, thuis  abonnement heb ik niet meer


Hi @Kachelpookje 

Excuses ik zie inderdaad dat je geen actieve Thuis abonnement hebt en dat ik verkeerd heb gelezen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige huidige adres dat bekend is in ons systeem en volledige nieuwe adres die je wilt wijzigen en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken of het lukt om je adres wijziging door te voeren via ons systeem. 


Reageer