Actie extra data klantvoordeel

  • 15 March 2024
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb klantvoordeel bij Odido maar heb geen extra data gekregen vanuit actie klantvoordeel en ook geen mail daarover gehad. Hoe zit dat? 

Marciano van Odido 1 maand geleden

Hi Bert, als ik het goed zie heb je 2 mobiele abonnementen bij Ben in combinatie met een Thuis-abonnement van Odido. Met deze Ben abonnementen maak je geen gebruik van het nieuwe Klantvoordeel van Odido mobiel. Je behoud je huidige Klantvoordeel databundels. Mocht je binnenkort kunnen verlengen dan is dat wellicht een mooie stap naar Odido mobiel. Dan zal je alsnog dubbel klantvoordeel ontvangen! 😊

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BertTory 

Indien je recht hebt op klantvoordeel dan wordt jouw data verdubbeld (bij unlimited geldt dit niet). Het kan volgens mij nog even duren voordat het allemaal goed staat ✅

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bert, als ik het goed zie heb je 2 mobiele abonnementen bij Ben in combinatie met een Thuis-abonnement van Odido. Met deze Ben abonnementen maak je geen gebruik van het nieuwe Klantvoordeel van Odido mobiel. Je behoud je huidige Klantvoordeel databundels. Mocht je binnenkort kunnen verlengen dan is dat wellicht een mooie stap naar Odido mobiel. Dan zal je alsnog dubbel klantvoordeel ontvangen! 😊

Het antwoord is duidelijk. Maar waar staat dat dan dat Ben abonnementen daar niet onder vallen?

Ik vind het sowieso een vreemde benadering. Jullie zeggen zelf dat Ben met Odido onder 1 dak zit maar hanteren dan toch weer afwijkende voorwaarden voor klantvoordelen... 

Het lijkt weer erg op een ronkende marketingactie waarbij ik blij gemaakt wordt met een dode mus. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bert, ik snap dat het niet leuk is en als het aan mij lag gaf ik je ook meer data cadeau. Echter ben ik het niet met je eens dat we je blij maken met een dode mus. Je gaf zelf namelijk aan dat je (terecht) geen mail hebt ontvangen over deze actie. Ben heeft zijn eigen Klantvoordeel i.c.m. Internet van Odido. Mocht je gebruik willen maken van Klantvoordeel van mobiele abonnementen van ons, dan kan je uiteraard (zodra het kan) overstappen naar een mobiel abonnement bij ons om alsnog gebruik te maken van extra Klantvoordeel!

Reageer