Skip to main content

hi,

Ik wil graag mijn my t-mobile account verwijderen en vervolgens ook deze community forum account.

Hi @bowierock, dat maak ik graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik er eerst voor dat ik het My T-Mobile account voor je verwijder en daarna je Community account! 

Ik zie graag een reactie van je tegemoet! 

Groetjes, 

Pharwin 

Het is een leeg account. per vergissing aangemaakt.

Graag verwijderen aub, bvd 

Hi @bowierock, dat maak ik graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik er eerst voor dat ik het My T-Mobile account voor je verwijder en daarna je Community account! 

Groetjes, 

Pharwin 

@bowierock  Stop met bumpen Als je weer aan de beurt bent krijg je antwoord.

Hi @bowierock, dat maak ik graag voor je in orde! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan zorg ik er eerst voor dat ik het My T-Mobile account voor je verwijder en daarna je Community account! 

Groetjes, 

Pharwin 

Dan wil ik deze alsnog voor je verwijderen! Jammer genoeg heb ik nog geen gegevens van je ontvangen in een DM. Zou je dat alsnog willen doen? Dan maak ik gelijk voor je in orde en kan ik daarna dit Community account voor je verwijderen! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer