Beantwoord

Account koppelen werkt niet

  • 6 March 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Ruim 6 weken lang kan ik geen account koppelen in mijn odido. Het gaat om mijn internet abonnement die ik graag zou koppelen aan mijn account. Beide zijn afzonderlijk van elkaar wel te koppelen als ik de eerste al eerder ontkoppelt heb. Maar op het moment dat ik het 2e abonnement wil toevoegen staat er ER IS EN FOUT OPGETREDEN, PROBEER HET LATER NOG EENS. Dit staat er 6 weken dus ik denk dat er iets mis is met mijn account. Voormalig tele2 gebruiker geweest misschien heeft dat er nog iets mee te maken. Heb 4 keer telefonisch contact gehad en op verzoek van een telefonisch medewerker naar een odido winkel geweest. Daar hebben ze mijn account laten verwijderen 24 uur gewacht en opnieuw ingelogd maar nog steeds het zelfde probleem. Ik weet even niet wat ik zou moeten doen om dit te regelen.

icon

Beste antwoord door Martinos.18 7 March 2024, 13:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Martinos, van harte welkom op de Community! Daar ben ik weer en ik ga dit voor je oplossen. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al wat de reden is dat je je abonnementen niet kan koppelen.

Je mobiele abonnment staat op de voorletter F.M., terwijl je thuis-abonnement op M. staat. Deze moeten exact overeenkomen (ook de geboortedatum en uiteraard het adres) om de abonnementen te kunnen koppelen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan pas ik je voorleters aan, zodat ze overeenkomen en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😄

Hoi @Marciano van Odido ik heb gedaan wat je gevraagd hebt. Is dit voldoende ?

 

mvg,

martinos

Reputatie 7
Badge +9

Hey Martinos, thanks voor de snelle (re)actie! Jazeker, dit is voldoende. Ik heb je mail met de kopie gezien en ik heb je voorletters gewijzigd. Geef het systeem even 30 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen! Laat je het me weten of het is geluk? 

Hey Martinos, thanks voor de snelle (re)actie! Jazeker, dit is voldoende. Ik heb je mail met de kopie gezien en ik heb je voorletters gewijzigd. Geef het systeem even 30 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen! Laat je het me weten of het is geluk? 

 

Hoi @Marciano van Odido ontzettend bedankt voor je hulp. Het lukte nu in een keer zonder problemen.

Reputatie 7
Badge +9

Super dat het is gelukt en natuurlijk graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Moet je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik sta voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 🙌🏻

Reageer