Als ik inlog op de mobile app. Krijg ik het t mobile thuis abonnement te zien. Krijg geen inzicht op mijn t mobile mobiel abonnement. Wat nu. Mvg Nancy
Hallo
Wanneer je inlogt via de website zie je dan een optie ik heb nog een abonnement? Via daar kan je een extra abonnement toevoegen. Anders moet je het thuis abonnement eerst ontkoppelen en als het goed is kan je ze dan beide toevoegen
Let op dat beide abonnementen op dezelfde naam moeten staan.
Hoi.
Dit heb ik al meerdere keren gedaan ontkoppelen en weer toevoegen maar niks werkt. Ja de 2 abonnementen staan op een naam.
Mvg Nancy.
Kan je laten zien waar het niet lukt dmv een screenshot bijvoorbeeld? Na het ontkoppelen zou je beide abonnementen 1 voor 1 moeten kunnen toevoegen.
Als ik inlog op de mobile app. Krijg ik het t mobile thuis abonnement te zien. Krijg geen inzicht op mijn t mobile mobiel abonnement. Wat nu. Mvg Nancy
Hi
Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken. Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt er een scherm en kun je kiezen uit T-Mobile Thuis of Mobiel en na het kiezen voor mobiel het juiste nummer koppelen. Om veel gedoe te voorkomen zou ik eerder de app gebruiken maar mocht je momenteel liever alles via de browser willen doen dan is een wachtwoord reset dus de oplossing. Ga je er zo uitkomen?
Als je nog vragen hebt of als het niet lukt, laat het dan gerust weten!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.