Skip to main content

Sinds een paar dagen zijn mijn abonnementen niet meer zichtbaar in de app en ook niet te koppelen. Via internet is het wel zichtbaar.

App opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds niet mogelijk.

Wie heeft dit eerder gehad en wat is de oplossing?

Hi @ARH, welkom op onze Community!

Dit is sinds 3 dagen bij meerdere klanten het geval en is bij ons bekend. Ik heb hiervoor meteen een onderzoek voor gestart. Op dit moment zijn we druk bezig om dit weer werkend te krijgen. Voor nu kun je via een webbrowser je abonnementen gewoon inzien. Dit werkt nog wel. Ik heb je toegevoegd aan het onderzoek. Voor nu alvast een fijn weekend!


Hoi, voor mij hetzelfde! Ik kan ook niet meer via de app m’n abonnementen inzien en koppelen lukt ook niet. Kun je mij ook toevoegen aan het onderzoek? 

groetjes, 


Hi @capone, uiteraard kan ik dat!

Voor nu kun je via een webbrowser gewoon je abonnementen inzien, ik heb je toegevoegd. Ik wens je nog een prettig weekend. 


Bij mij is dat sinds vandaag ook het geval


Zelfde hier!


Vanaf vrijdag werkt ook niets meer bij mij.

Van alles geprobeerd en app meerdere malen opnieuw gedownload.

Blijft zeggen dat ik niet kan koppelen omdat mijn account al bestaat.

Hoop dat ze dit snel oplossen


Hi allemaal,

Bedankt voor het doorgeven. We zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het een deze dagen wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!


Reageer