Skip to main content

Goedemiddag,

Als ik inlog met mijn emailadres (XXX@gmail.com) dan krijg ik alleen een internet-thuis abo te zien die verlopen lijkt te zijn. Er loopt op dit moment echter wel een abo (oud-T-mobile). Ik heb ook een mobiele abo bij jullie (oud tele2). Ik wil graag beide abonnementen terugzien in mijn account waarbij ik inlog met XXX@gmail.com. De gegevens heb ik gestuurd naar Marciano per PB, maar als dat naar iemand anders moet, hoor ik het graag. 

Groet,

Sander

@Marciano van Odido Kun jij deze oppakken? Ik denk dat de oorzaak aan de mobiele kant ligt. Thanks alvast!

Hoi Sander, ik had je ook al even via privébericht gesproken. Thanks voor het aanmaken van je eigen topic! Ik heb direct met je meegekeken en ik zag inderdaad een heel oud account gekoppeld staan aan het e-mailadres dat je wil gebruiken. Ook je mobiele abonnement stond nog aan een (net iets) ander e-mailadres gekoppeld, dus deze heb ik zojuist allebei verwijderd. Geef het systeem een half uurtje om dit te verwerken en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aanmaken en beide abonnementen toevoegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Sander, ik had je ook al even via privébericht gesproken. Thanks voor het aanmaken van je eigen topic! Ik heb direct met je meegekeken en ik zag inderdaad een heel oud account gekoppeld staan aan het e-mailadres dat je wil gebruiken. Ook je mobiele abonnement stond nog aan een (net iets) ander e-mailadres gekoppeld, dus deze heb ik zojuist allebei verwijderd. Geef het systeem een half uurtje om dit te verwerken en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aanmaken en beide abonnementen toevoegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Yes, allemaal gelukt. Thanks man!

Superfijn, Sander en bedankt voor de terugkoppeling! Voor nu wens ik je een hele fijne dag en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😁

Reageer