Skip to main content

Goedenavond, 

Ik ben klant bij Odido met een mobiel en alles in 1 abonnement. Wat ik ook probeer, het lukt mij maar om 1 abonnement in Mijn Odido zetten. Ik wil ze graag allebei er in hebben.  Kan je mij erbij helpen? 

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet, 

Marien

Goedenavond, 

Ik ben klant bij Odido met een mobiel en alles in 1 abonnement. Wat ik ook probeer, het lukt mij maar om 1 abonnement in Mijn Odido zetten. Ik wil ze graag allebei er in hebben.  Kan je mij erbij helpen? 

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet, 

Marien

Hallo Marien, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt beide abonnementen alleen toevoegen als de naam, geboortedatum en adresgegevens overeenkomen. Is dat ook het geval? Probeer je dit toe te voegen in de app? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. 

Mocht het alsnog niet lukken, zou je dan in dit Topic een screenshot kunnen plaatsen met wat je precies te zien krijgt? Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo Pharwin,

Het is gelukt!  Mijn voorletters waren verschillend en na het veranderen is het gelukt via de laptop om de accounts samen te voegen. 

Dankjewel voor je hulp! 

Groeten Marien 

Hallo Pharwin,

Het is gelukt!  Mijn voorletters waren verschillend en na het veranderen is het gelukt via de laptop om de accounts samen te voegen. 

Dankjewel voor je hulp! 

Groeten Marien 

Superfijn dat het is gelukt Marien! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer