Skip to main content

Mijn simkaart is geblokkeerd.

Ben op vakantie, heb pukcode niet beschikbaar.

Heb account gemaakt op odido,

Maar kan abonnement niet toevoegen omdat ik de sms code niet kan ontvangen.

Is er een andere mogelijkheid om aan de pukcode te komen of om het abonnement toe te voegen in mijn odido account.

Hi Helto, allereerst van harte welkom op de Community! Poeh, jaloers, waar ben je vakantie aan het vieren? Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik dat je zo direct je pukcode ontvangt en dan ben je binnen no time weer online! 💪🏻


Waar kan ik mijn pukcode zien?


@Helto  Heb je @Marciano van Odido  de gegevens gestuurd?  (Via een privébericht) klik op zijn naam en kies “stuur bericht” 

 


Heb ik gedaan.

Krijg dan mail dat pukcode zichtbaar is in scherm, maar weet niet waar.

Mijn telefoon is geblokkeerd dus daar kan ik het niet zien.


Hi @Helto 

Heb je een e-mail ontvangen van Marciano waarin je pukcode zichtbaar is? Heb je de mogelijkheid om je e-mail op een ander toestel of laptop te openen? Via mail is de enige manier waarop wij de pukcode kunnen doorsturen dus ik hoop dat je zo verder komt!


Heb een mail gekregen maar hierin staat dat ze de pukcode niet via mail kunnen sturen, maar dat deze zichtbaar is in het scherm.


Hi Helto, bedankt voor je gegevens! Over welk mailtje heb je het dat de pukcode in het scherm te zien is? Ik heb je in ieder geval een mailtje gestuurd met de pin- en pukcode van je toestel. Laat je het ons weten of het is gelukt om er weer in te komen? 😄


Hi Helto, allereerst van harte welkom op de Community! Poeh, jaloers, waar ben je vakantie aan het vieren? Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan zorg ik dat je zo direct je pukcode ontvangt en dan ben je binnen no time weer online! 💪🏻

 

Hallo

Bedankt voor de mail.

Ik heb de simkaart kunnen ontgrendelen.

Hartstikke bedankt.


Superfijn en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. Zoals je ziet staan we allemaal voor je klaar! 💪🏻

Voor nu wens ik je een hele fijne dag.


Reageer