Hoi Cesanne, welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + tv abonnement bij ons hebt. Om de abonnementen te koppelen moeten deze op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum). Controleer allereerst even of dit het geval is. Mocht dit niet zo zijn, dan moeten er gegevens gewijzigd worden (op vertoon van je ID) of als de gegevens compleet verschillen moet er contractovername plaatsvinden.
Ik heb direct met je meegekeken en ik zie op jouw adres een mobiel nummer dat eindigd op 55. Gaat het om dit mobiele nummer? Zo ja, dan staan de gegevens op een andere naam dan je internet + tv abonnement, waardoor deze niet gekoppeld kunnen worden. Gaat het om een ander mobiel abonnement? Stuur deze dan even via een privébericht naar me met de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan duik ik er voor je in!
Dankjewel voor de reactie! Ik zie inderdaad dat mijn achternaam bij mijn mobiele abonnement niet meer klopt. Kan ik dit alleen in een winkel wijzigen of ook online?
Hi @Cesanne,
Je kunt dit in de winkel laten wijzigen op vertoon van je legitimatie of je kunt mijn collega's een bericht sturen op Facebook of Twitter. Mijn collega's helpen je dan graag verder. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je mij te vinden! Geniet van je dag.