ik ben nieuw bij odido. ik probeer mijn abonnement te koppelen in Mijn Odido. Dat lukt niet. Krijg melding : te veel records gevonden
ik denk dat het komt, dat ik in verleden ooit lid ben geweest van Odido, dat de oude gegevens in de weg zitten. Kan iemand van Odido dit oplossen?
Hoi Bruinsmm, welkom bij Odido! Dit probleem is bekend bij ons. Het probleem is inmiddels opgelost, maar we merken dat dit bij sommige klanten nog voorkomt. Ik zie dat mijn collega inmiddels een case voor je heeft doorgezet naar de technische dienst (68992512). Zij gaan dit voor je onderzoeken en oplossen. Ik durf op dit moment niet te zeggen wat de verwachtte verwerkingstijd is, dus het kan misschien even duren. Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is. Komt in ieder geval helemaal goed!
Hallo
Als ik mijn naam wil instellen, krijg ik onderstaande foutmelding.
Ik vind het maar slordig dat veel dingen misgaan.
Sorry, er is iets fout gegaan bij het aanpassen van de voornaam. Probeer het nog een keer.
Hoi, fijn dat het nu lukt met het koppelen! Je voornaam moet overeenkomen met de naam die op je legitimatie staat. Probeer je een andere naam in te voeren? Dan is dat mogelijk de reden dat het niet lukt. Klopt de naam die er nu instaat niet?
Hoi, fijn dat het nu lukt met het koppelen! Je voornaam moet overeenkomen met de naam die op je legitimatie staat. Probeer je een andere naam in te voeren? Dan is dat mogelijk de reden dat het niet lukt. Klopt de naam die er nu instaat niet?
Nu gaat het raadplegen wel goed. Vreemd. Mijn voornaam klopt.
Hi Bruinsmm, is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen?
Hi Bruinsmm, is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen?
Is prima zo. Bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.