Skip to main content

Ik kan sinds gisteren geen abonnement meer toevoegen aan mijnodido. Bovenstaand de melding die er telkens verschijnt. 

 

Alles heeft gewerkt tot een medewerker van service mijn account heeft gereset (omdat ik mobiel en internet+tv niet in 1 account kreeg). Daarna werkte niks meer. Kan dus nu geen abonnementen toevoegen, inzien en wijzigen. 

Hey Martijn, welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot en het invullen van je klantnummer van Thuis. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Van je thuis-abonnement ontvang ik graag ook je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan fix ik het voor je, zodat je binnen no time weer al je gegevens kunt inzien! 😁


Ik heb een privé-bericht gestuurd, maar hier is nog geen antwoord of actie op gekomen. 


Probleem is opgelost. 


Reageer