Skip to main content

Ik kan geen abonnement toevoegen aan mijn odido account; zodra ik de stappen die worden gegeven heb uitgevoerd verschijnt dit. Wat is de oplossing?

 

Hoi Hamoud, zou je me iets meer informatie kunnen geven? Probeer je 1 abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido-account? Of probeer je meerdere abonnementen (mobiel en/of thuis) te koppelen? En probeer je dit via de app of via de website?

Mocht je meerdere abonnementen proberen te koppelen, controleer dan eerst of alle abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum). Lukt het via de app of website niet, probeer het dan ook eens via de ander.

Staat alles goed en lukt het op beide manieren niet, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Dan kijk ik graag met je mee! 😄


Reageer