Skip to main content

Beste Odido

 

ik zie in de app en op de website in mijn omgeving wel internet en tv maar bij het toevoegen van mijn mobiel abonnement krijg ik een fout melding. op elk platform gebeurd dit.

 

kunnen jullie mij verder helpen of handmatig toevoegen dat hij zichtbaar wordt.

 

groet

 

Hallo @gertjanwijmer 

Om mobiel en thuis samen in 1 account toe te voegen moeten beide abonnementen op dezelfde naam staan, anders moet je voor mobiel een andere account aanmaken.

Wat zegt de foutmelding?


Okay die snap ik

 

maar dat staan ze zover ik weet

alles gaat via hetzelfde email adres en banknummer etc

 

waar staan de gegevens dan nu op?

 


@gertjanwijmer 

Als klant denk ik met je mee, ik kan dat niet nakijken.

Als ze wel op dezelfde naam staan dan moet het probleem iets anders zijn, wat geeft de foutmelding aan?


Hi Gert Jan, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je al hebt gekeken of beide abonnementen op dezelfde naam staan. Met dezelfde naam, bedoelen we ook echt exact dezelfde naam. Zelfs het verschil in initialen - bijvoorbeeld als je bij één abonnement geen tweede voorletter hebt en bij de ander wel - kan de oorzaak zijn. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan double check ik direct nog eens en anders ga ik aan de slag om dit werkend te krijgen!

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊


Reageer