Skip to main content

Na een klein uurtje telefonische Odido helpdesk, heb ik nu 2 accounts waarin ik bij account ‘1’  mijn (Odido) glasvezel-abo zie en bij account ‘2’ mijn mobiele abo zie.

Ik wil het mobiele abonnement toevoegen aan account ‘1’, maar het ontkoppelen van mijn mobiele abonnement bij account ‘2’ lukt niet (krijg de melding ‘er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens’).

Het mobiele-abonnement LIJKT wel ontkoppeld te zijn van account ‘2’, maar koppelen aan account ‘1’ lukt nog steeds niet… (‘er is iets fout gegaan...’). @Hajar van Odido ; jij lijkt hier goed in te zijn. Wil je mij helpen? 

Hoi Kiwi, welkom op de Community! Ook goed als ik je hierbij help? 😉

Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie al wat de reden is dat je je abonnementen niet kan koppelen. Om dit te doen moeten beide abonnementen op exact dezelfde naam staan. Dit is op dit moment nog niet het geval. Je mobiele abonnement staat namelijk op de voorletters A.B., terwijl je internet abonnement op B. staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met het verzoek om een kopie van je ID naar ons te mailen. Zodra we deze hebben, kunnen we je voorletters gelijk trekken, zodat je abonnementen wel gekoppeld kunnen worden.

Het tweede Mijn Odido account, waar je mobiele abonnement nu aan gekoppeld staat kan ik dan ook direct verwijderen, zodat je straks je mobiele abonnement kan toevoegen aan je eerste Mijn Odido account (k***@***.nl). Laat je het me weten als je hebt gemaild? Dan gaan we voor je aan de slag! 😄

Reageer