Abonnement ontkoppelen

  • 31 August 2023
  • 5 reacties
  • 2679 Bekeken

Ik wil graag mijn account toevoegen aan mijn T-mobile app. Maar er staat dat mijn account/telefoonnummer al gekoppeld staat. Kunnen jullie mij helpen?

Marciano van Odido 8 maanden geleden

Hi Alex, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik zit nu samen met mijn collega om dit voor je op te lossen. Zou je via een privébericht antwoord willen geven op de volgende vragen:

Met welk e-mailadres log je in en om welk 06-nummer gaat het?

Want er bestaat een Mijn Odido account (voorheen My T-Mobile) op hetzelfde e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Is dit het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen? Hieraan staan zowel een internet als een mobiel abonnement gekoppeld.

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Dan zal het ook direct duidelijker zijn voor ons!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Alex, allereerst van harte welkom op de Community! Ik kan en ga je zeker helpen. Gaat het om het nummer met 84 op het eind? Zo nee, stuur me dan even een privébericht met het juiste 06-nummer. Zo ja, dan zie ik geen oud account aan je nummer gekoppeld staan. Ik zie wel een bestaand My T-Mobile-account, maar hier is een ander e-mailadres aan gekoppeld dan het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Wellicht dat dit de reden is dat je je account niet kunt toevoegen. Weet je nog wat je oude e-mailadres (en wachtwoord) is? Dan kun je daarmee inloggen via de app of via webversie. Weet je je wachtwoord niet meer, dan kun je die via deze link opvragen. Hiervoor moet je wel weten wat je huidige/oude e-mailadres is.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hallo Marciano, een maand geleden ben ik verhuisd en op het oude adres had ik ook twee verschillende e-mails: voor mobiel mijn eigen en voor thuis een andere (beschikbaar voor andere gezinsleden). Het werkte en ik had een klantvoordeel. Ik heb mij verhuizing ruim op tijd doorgegeven. Echter op het nieuwe adres waren er technische problemen met de KPN-kabel en ik had korte tijd geen internet thuis. Nu heb ik beide abonnementen terug, maar ik kan ze niet elkaar koppelen om het klantvoordeel te blijven ontvangen. Ik heb al vaak met de klantenservice T-Mobile gebeld, maar dit probleem is nog steeds niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Alex, ah duidelijk en goed dat je gebruik maakt van klantvoordeel! Ik heb het direct nagevraagd bij mijn collega en je zou heel gemakkelijk je mobiele abonnement moeten kunnen toevoegen aan je al bestaande My T-Mobile-account voor Thuis. Als je inlogt op je account kies je voor 'Ik heb nog een abonnement’. Wat gebeurd er precies als je dan de stappen volgt om je mobiele abonnement toe te voegen?

Mocht het nog niet lukken, dan tag ik @Nora alvast even. Zij weet namelijk meer van Thuis dan ik ooit zou kunnen dromen! 😄

Dat heb ik al geprobeerd en krijg steeds volgende melding:

“Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account” 

En dat klopt natuurlijk niet. Bij mijn mobiel account staat geen klantvoordeel ondanks beide abonnementen op hetzelfde adres staan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Alex, bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik zit nu samen met mijn collega om dit voor je op te lossen. Zou je via een privébericht antwoord willen geven op de volgende vragen:

Met welk e-mailadres log je in en om welk 06-nummer gaat het?

Want er bestaat een Mijn Odido account (voorheen My T-Mobile) op hetzelfde e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt. Is dit het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen? Hieraan staan zowel een internet als een mobiel abonnement gekoppeld.

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Dan zal het ook direct duidelijker zijn voor ons!

Reageer