Skip to main content
Beantwoord

Abonnement ontkoppelen

  • August 10, 2023
  • 7 reacties
  • 341 Bekeken

Hoi,

sinds gisteren kon ik niet meer inloggen op de app en moest ik plots mijn abonnement toevoegen. 
wanneer ik het wil toevoegen, krijg ik de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Ik zou niet weten welk account dit is. 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Timhansjan 

We ervaren sinds enkele dagen wat technische problemen met de My T-Mobile app waarbij je nummer niet is gelinkt in de app dus het kan daarmee te maken hebben. We zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het snel wordt opgelost.

7 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • August 11, 2023

Hi @Rennn 

Ik kijk graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


  • Debutant
  • 6 reacties
  • August 11, 2023

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • August 13, 2023

Hi @Pktjai 

Is het nog gelukt? Anders help ik je graag verder! Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!


  • Debutant
  • 6 reacties
  • August 13, 2023

Hajar

 

ik heb je een privé bericht gestuurd 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • August 13, 2023

Ik heb het zelfde probleem 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • August 14, 2023

Hi @Timhansjan 

We ervaren sinds enkele dagen wat technische problemen met de My T-Mobile app waarbij je nummer niet is gelinkt in de app dus het kan daarmee te maken hebben. We zijn druk bezig met een oplossing en verwachten dat het snel wordt opgelost.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • September 22, 2023

Ik kan niet meer in mijn tele2 app inloggen en ook niet in de nieuwe Odido app. Ik heb een telefoon abonnement van jullie en ik probeer in te loggen vie de Odido app maar dan krijg ik de melding “abbonement ontkoppelen” ik kan niet meer inloggen in de tele 2 app hoe moet ik nu in de Odido app komen