Skip to main content

Gisteren heeft iemand aan de telefoon mij vertelt dat ik binnen een uur mijn abonnement kon toevoegen aan mijn account. Nu een dag later krijg ik nog steeds een foutmelding. Wat moet ik doen?

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Is de melding die ik krijg.

Alvast bedankt

Hallo @Willemmmm, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Gaat het om je mobiel of Internet + TV abonnement? Probeer je deze toe te voegen via de app of via een browser/desktopversie? Zou je dat voor me kunnen testen? Gaat het om toevoegen van je mobiele abonnement aan je bestaande account voor Internet + TV of andersom? Dan is dat alleen mogelijk als beide namen en adresgegevens overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Als je mij iets meer duidelijkheid kunt geven, kan ik je zo goed mogelijk verder helpen! 

Groetjes, 

Pharwin

Hoi het gaat om internet + tv abonnement toevoegen via app/browser en desktop lukt niet. 

Hoi Willem, ik heb direct met je meegekeken op je e-mailadres en ik kom wel op een mobiel abonnement en een thuis-abonnement uit. Maar ik zie voor beide abonnementen geen Mijn Odido-account. Probeer je je internet + tv abonnement toe te voegen aan een ander bestaand mobiel abonnement in Mijn Odido? Stuur me anders even een privébericht met de volgende gegevens: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Dan duik ik er graag nog een keer voor je in! 😄

Hoi Willem, ik heb direct met je meegekeken op je e-mailadres en ik kom wel op een mobiel abonnement en een thuis-abonnement uit. Maar ik zie voor beide abonnementen geen Mijn Odido-account. Probeer je je internet + tv abonnement toe te voegen aan een ander bestaand mobiel abonnement in Mijn Odido? Stuur me anders even een privébericht met de volgende gegevens: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Dan duik ik er graag nog een keer voor je in! 😄

Ik heb je een privébericht gestuurd! 

Reageer