Skip to main content

Mijn abonnement is niet zichtbaar in de app 

ik wil mijn nummer opgeven vervolgens wordt er gezegd dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account echter is dat het zelfde account en staat mijn abonnement er niet tussen hierdoor kan ik nu niks wijzigen en ik zit momenteel buiten Europa 

Hier hetzelfde, al een paar uur zijn mijn abonnementen niet zichtbaar in de app.

Zal wel een (lange) storing zijn?


Inmiddels contact opgenomen met de webcare en ze gaan het oplossen 👍


Hi allebei, we zijn er inderdaad nog mee bezig om dit op te lossen! De webversie werkt wel goed! Voor jullie ook? In de tussentijd raad ik aan om die te gebruiken. Klik hier voor de webpagina.

@S r Ik heb je klantnummer zojuist ook doorgegeven aan mijn collega's. Dit zal ze helpen dit probleem sneller op te lossen. Goed dat je dit topic hebt gestart, bedankt hiervoor!


 

De webversie werkt wel goed! Voor jullie ook? 

Yep, die gebruik ik ook inderdaad totdat het is opgelost

 

 

 


Reageer