Hoi, het lukt mij niet om mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn account. Als ik via de app inlog dan kan ik mijn internet abonnement inzien. Als ik mijn mobiel abonnement wil toevoegen dan geeft deze aan dat deze al gekoppeld is aan een bestaand account, maar dat is hetzelfde e-mail adres, dus ik snap niet welk account en hoe ik dat kan ontkoppelen? Graag heb ik dit opgelost. Mvg Floor
Bladzijde 1 / 1
Hoi Floor, allereerst van harte welkom op de Community! Zou je het eerst eens willen proberen via de webversie? Het is bekend dat het momenteel niet altijd werkt via de app. Mocht je hier ook dezelfde melding krijgen, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres. Dan duik ik er graag voor je in en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.