Ik heb een thuis abonnement en een mobiel abonnement. Op de vorige website kon ik hen allebei zien met hetzelfde account. Nu is alleen de mobiel abonnement zichtbaar, en als ik probeer het andere abonnement toe te voegen krijg ik een foutmelding. In andere topics staat er dat ik moet controleren of de gegevens precies dezelfde zijn, maar hoe doe ik dat als het thuis abonnement gewoon is verdwenen van de pagina? Ik heb geen ander account, ik krijg nog steeds berichten over beide abonnementen op hetzelfde adres.
Bladzijde 1 / 1
Hoi emeng, welkom op de Community! Heb je ergens je contract of een mailtje waar je gegevens op staan? Hier zou je het kunnen controleren. Anders check ik het ook graag voor je. Stuur me dan even de volgende gegevens via een privébericht:
- Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
- Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres waarmee je probeert in te loggen
Ik zie je berichtje graag verschijnen en dan ga ik voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.