Skip to main content

Beste,

Sinds de overstap naar Odido ben ik niet in staat geweest om mijn mobiel abbonement in mijn account toe te voegen. Ik krijg dan de melding ‘Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.’

In het verleden heb ik altijd TMobile gehad en ben ik in januari 2023 overgestapt naar Tele 2, waarna dit is overgegaan in Odido. Het lijkt erop alsof er gegevens van beide accounts op onjuiste manier zijn samengevoegd, zo heb ik in mijn Odido account de naam van moeder staan, via wie het Tmobile in het verleden liep.

Op het moment wil ik graag mijn huidige abonnement opzeggen (maandelijks opzegbaar) om over te gaan naar een andere telefoon inclusief abonnement. Door het ontbreken van de mogelijkheid om het mobiel abonnement te koppelen aan mijn account is dit echter niet mogelijk.

Ik hoor graag wat hieraan gedaan kan worden. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Justin Moser

Beste,

Sinds de overstap naar Odido ben ik niet in staat geweest om mijn mobiel abbonement in mijn account toe te voegen. Ik krijg dan de melding ‘Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.’

In het verleden heb ik altijd TMobile gehad en ben ik in januari 2023 overgestapt naar Tele 2, waarna dit is overgegaan in Odido. Het lijkt erop alsof er gegevens van beide accounts op onjuiste manier zijn samengevoegd, zo heb ik in mijn Odido account de naam van moeder staan, via wie het Tmobile in het verleden liep.

Op het moment wil ik graag mijn huidige abonnement opzeggen (maandelijks opzegbaar) om over te gaan naar een andere telefoon inclusief abonnement. Door het ontbreken van de mogelijkheid om het mobiel abonnement te koppelen aan mijn account is dit echter niet mogelijk.

Ik hoor graag wat hieraan gedaan kan worden. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Justin Moser

Hallo @jmoser99, ik ga je hierbij helpen! Allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan het nummer van je moeder. Deze heb ik zojuist voor je ontkoppeld en het account voor de zekerheid verwijderd. Als je nu een nieuw account aanmaakt via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan je abonnement toevoegt, staat die gekoppeld aan jouw nummer en kun je het verder zelf regelen via je Mijn Odido account! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! 

Groetjes, 

Pharwin

Hallo @jmoser99, ik ga je hierbij helpen! Allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan het nummer van je moeder. Deze heb ik zojuist voor je ontkoppeld en het account voor de zekerheid verwijderd. Als je nu een nieuw account aanmaakt via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan je abonnement toevoegt, staat die gekoppeld aan jouw nummer en kun je het verder zelf regelen via je Mijn Odido account! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! 

Groetjes, 

Pharwin

Goedemiddag Pharwin, voor u ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik heb zojuist mijn account aangemaakt en het abonnement gekoppeld, alles werkt.

Enorm bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,
Justin

Hey Justin, fijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😄

Mijn vrouw heeft haar account ontkoppeld en die probeer ik toe te voegen maar krijg dezelfde foutmelding. Na het invullen van haar 06 nummer krijgt zij een sms met een viercijferige bevestigingscode maar als ik die invul krijg ik de melding: 

“Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.”

Hallo @MeKe, gaat het om een mobiele abonnement of een Internet + TV abonnement? Probeer je deze toe te voegen aan je bestaande account? Dan is het alleen mogelijk als de naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Je kunt in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/gegevens checken of de gegevens overeenkomen met elkaar! 

Mocht je hulp hierbij nodig hebben, stuur me dan vooral een berichtje met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Graag ontvang ik ook het e-mailadres waarmee je inlogt en welk abonnement je probeert toe te voegen! 

Reageer