Na nog een keer gebeld te hebben is het emailadres van mijn dochter inmiddels aangepast en kan zij weer inloggen. Mijn abonnement zat nog steeds aan haar emailadres gekoppeld. Haar voorletters zijn mijn voorletters geworden.
Zij heeft mijn abonnement ontkoppeld maar nu kan ik nog steeds niet inloggen.
Wat ik beangstigend vind is dat het mogelijk is dat mijn account dat ik al jarenlang bij TMobile had zomaar kon worden gekoppeld aan een ander emailadres.
En dat het dan niet lukt dit weer terug te zetten, of dat er nu ineens om een id wordt gevraagd???
Hi Monique, welkom op de Community en leuk dat jij en je dochter beide een abonnement bij ons hebben!
Je kunt zelf uiteraard altijd van e-mailadres wijzigen via Mijn Odido. Als mijn collega's dit doen, moet er wel een goede ID-check gedaan worden. Zeker bij het wijzigen van gegevens, zoals voorletters, hebben we inderdaad een kopie van je ID nodig. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Dan kijk ik graag met je mee!
Hi Monique, welkom op de Community en leuk dat jij en je dochter beide een abonnement bij ons hebben!
Je kunt zelf uiteraard altijd van e-mailadres wijzigen via Mijn Odido. Als mijn collega's dit doen, moet er wel een goede ID-check gedaan worden. Zeker bij het wijzigen van gegevens, zoals voorletters, hebben we inderdaad een kopie van je ID nodig. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Dan kijk ik graag met je mee!
Het probleem was wat hardnekkiger dan we dachten. We hadden dit nooit zelf op kunnen lossen. Gelukkig heeft Marciano door de ICT afdeling in te schakelen het probleem uiteindelijk verholpen. Wij hebben beiden weer ons eigen account.
Ben heel blij dat deze community er is want aan de telefoon kom je met dit soort grote problemen echt niet verder. Marciano heeft echt zijn tanden erin gezet. Dank!
Hoi Monique, super bedant voor je terugkoppeling hier in je topic! We zijn er even mee bezig geweest, maar ik ben ook heel blij dat het nu allemaal is opgelost. Bedankt voor je mooie woorden en ook hier; alvast heel veel plezier op reis! Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, dan weet je me te vinden!