Skip to main content

Het koppelen van mijn mobiele abonnement aan mijn odido thuis account lukt niet. Het abonnement is aan hetzelfde email adres gekoppeld, alleen kan ik er niet in komen omdat ik standaard inlog op mijn odido thuis account. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Hoi Jorne, leuk om te lezen dat je zowel een mobiel als thuis-abonnement bij ons hebt! Ik ga je helpen de twee abonnementen te koppelen. Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan: voorletters, achternaam, adres en geboortedatum. Mocht er al een voorletter anders zijn, dan lukt het niet om deze te koppelen. Staan de abonnementen op een geheel andere naam, dan zal er contractovername plaats moeten vinden.

Staat alles goed? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan duik ik er voor je in en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😁


Hoi Marciano, 

Ik heb je veen privebericht gestuurd. Zou je daar naar kunnen kijken.

Mvg,

Jorne


Reageer