Skip to main content

Hoi,

Sinds ruim een week kan ik m’n telefoonabonnement niet koppelen in mijn account met mijn andere abonnementen.

Dit was toen het nog T-mobile was wel het geval.

Alles gaat goed tot op het moment dat ik de bevestigingscode heb ingevuld (via sms)

Dan krijg ik de melding “Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

Graag een oplossing aub?

Hi @ARH 

Zou je het vandaag nogmaals willen proberen? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer