Skip to main content

Beste T-mobile,

Ik wil graag mijn mobielen telefoon aan mijn T-mobile Thuis account koppelen, maar hij geeft aan dat mijn mobiele nummer al is gekoppeld.
Het lijkt hetzelfde probleem als in dit topic ?:
My T-Mobile Mobiel is gekoppeld aan een ander account | T-Mobile Community

Hierin wordt aangegeven:
Als je telefoonnummer nog aan een oud account is gekoppeld, kun je deze niet toevoegen in je huidige account. Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account en kan ik het nummer van je oude account ontkoppelen! 

Dit wil ik graag doen, maar hoe stuur ik jullie een bericht?

Groet,
Sebastiaan Bitter

Hi @sebastiaanbitter 

Ik kan je daarbij helpen! Je kan mij een bericht sturen en dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 


Hoi @Hajar,

Ik heb u 8 en 6 dagen geleden bericht gestuurd, echter nog geen reactie mogen ontvangen, is deze goed aangekomen?

Groet,
Sebastiaan


Hi @sebastiaanbitter, excuses voor de vertraagde reactie! Mijn collega Hajar is al een paar dagen onverwachts afwezig, vandaar dat je niks meer hebt gehoord. Stuur je mij een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan pak ik het op en ga ik direct voor je aan de slag! 😄


Reageer