Skip to main content

Goedemorgen,

Gisteren twee uur bij T-Mobile in de wacht gestaan om het volgende probleem op te lossen, helaas werd na twee uur de verbinding verbroken.

Mijn mobiele abonnement is vorige week overgezet van particulier naar zakelijk (met nummerbehoud). Vanaf dat moment is het abonnement niet meer zichtbaar in de T-Mobile app. Ik heb geprobeerd het abonnement opnieuw toe te voegen aan mijn (particuliere) account, maar dan krijg ik de melding ‘Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je de koppeling maakt met dit account.’ 

Ik heb een nieuw T-Mobile account gemaakt met mijn zakelijke e-mailadres, maar ook daar was het abonnement niet aan gekoppeld en kon het abonnement niet aan gekoppeld worden.

Ik wil graag mijn zakelijke abonnement koppelen aan een T-Mobile account, zodat ik mijn verbruik real-time kan zien.

Hoi @ilone-k ,

Ik vrees dat het onmogelijk is om een zakelijk abonnement te koppelen aan een particulier T-mobile account, omdat het hier om twee separate kanalen gaat. Zakelijke klanten worden immers verzocht om contact op te nemen met de zakelijke ondersteuning. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar leer graag bij 😉


Hallo @Seccie ,

Bedankt voor je reactie! 

Ik wil mijn abonnement graag aan een T-Mobile account koppelen, als dat een zakelijk account moet zijn is dat prima. Het lukt me echter niet om het abonnement aan eender welk account te koppelen, omdat ik de foutmelding krijg dat het abonnement al aan een account is gekoppeld. Ik heb gisteren twee uur in de wacht gestaan bij de klantenservice van T-Mobile Zakelijk, maar zij konden me helaas niet helpen. Daarom heb ik een post geplaatst in dit forum, maar als ik op andere wijze contact kan/moet zoeken met T-Mobile Zakelijk dan hoor ik het graag. 

Het abonnement is niet meer zichtbaar in mijn particuliere account.

Ik heb toegang tot T-Mobile Beheer, maar met deze inloggegevens (BEHEER#X.XXXXXX) kan ik niet inloggen in de app.

Ik heb een T-Mobile account aangemaakt met mijn zakelijke emailadres. Ik wil dit zakelijke emailadres graag gebruiken om in te loggen bij T-Mobile beheer. Daarvoor moet het T-Mobile account weer verwijderd worden, maar dat kan alleen via de klantenservice - die onbereikbaar is.

Ik heb van T-Mobile verder geen informatie ontvangen over het gebruik van de T-Mobile app met een zakelijk abonnement, dus ik hoor graag hoe ik de verbruiksstatus (en facturen etc.) van dit abonnement kan bekijken in de T-Mobile app.

 


Hallo @ilone-k 

Lees even hier! Dit is een klant helpt klant Community maar niet voor zakelijk .

T-Mobiel⬇️

We bieden geen ondersteuning en serviceverlening voor Zakelijk Internet op de Community.

Heb je vragen over Zakelijk Internet of heb je interesse in een abonnement? Check dan onze servicepagina, of bel met de zakelijke klantenservice: 0800-7112. 

Neem ook meteen een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Zakelijk Internet. Hopelijk is het snel op te lossen.

 


Beste @CrisTien,

Bedankt voor je reactie. Mijn vraag gaat echter niet over Zakelijk Internet, maar een zakelijk telefoonabonnement. 

Ik zie tevens op dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem. 


Beste @CrisTien,

Bedankt voor je reactie. Mijn vraag gaat echter niet over Zakelijk Internet, maar een zakelijk telefoonabonnement. 

Ik zie tevens op dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem. 

Oeps excuus.

De moderators kunnen je verder op weg helpen.

In het weekend kan het soms iets langer duren.

 


Op dit forum hebben moderators geen toegang tot zakelijke systemen. Er wordt hier alleen gesproken en gehandeld voor consumenten producten.  Dus ook voor zakelijk mobiel kun je hier geen hulp krijgen en is de telefonische klantenservice de enigste ingang.

Je kunt hetzelfde telefoon nummer gebruiken uit de bijdrage van Cristien. Die zakelijke klantenservice is ook op zondag open.


Ik heb een zakelijk mobiel abonnement echter lukt het mij niet om het abonnement aan de Odido app te koppelen 

iedere keer krijg ik dezelfde foutmelding 

koppelen niet mogelijk probeer het later nog eens.

Kunnen jullie uitzoeken wat er fout staat in mijn account, iets wat ik veel zie terugkomen 

 

 


Ik heb een zakelijk mobiel abonnement echter lukt het mij niet om het abonnement aan de Odido app te koppelen 

iedere keer krijg ik dezelfde foutmelding 

koppelen niet mogelijk probeer het later nog eens.

Kunnen jullie uitzoeken wat er fout staat in mijn account, iets wat ik veel zie terugkomen 

 

 

Hallo @Ernst T, geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid! 

Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Zou je dat voor me kunnen proberen? 

Ik verneem graag een reactie of het dan wel lukt! 

Groetjes, 

Pharwin 


Hallo Pharwin,

 

Via de web versie is het ook niet mogelijk om mijn abonnement te koppelen.

 


Hi @Ernst T, bedankt voor het proberen via de webversie! Aangezien het om een zakelijk abonnement gaat, moet ik je vragen even te bellen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112. Hier op de Community kunnen we alleen particuliere klanten helpen. Voor zover ik kon zien waren er al wat collega's mee bezig, echter kon ik niet zien of het al volledig was gelukt. Ik hoop dat dit snel voor je is opgelost! 


Reageer