Hi @Audreyz
Het kan zijn dat je PrePaid account nog is gekoppeld waardoor je nu deze melding krijgt.Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag mee.
Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen.
Ik zie je bericht graag tegemoet!
Opgelost het prepaid abonnement was inderdaad het probleem!
Hi @Audreyz
Het kan zijn dat je PrePaid account nog is gekoppeld waardoor je nu deze melding krijgt.Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag mee.
Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen.
Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hallo! Het zou inderdaad kunnen dat dat het probleem was, ik kreeg vaak een foutmelding maar het is mij nu gelukt om het prepaid abonnement los te koppelen dus nu staat mijn nieuwe abonnement wel gekoppeld, super bedankt!
@Audreyz Super dat het is opgelost. bedankt voor het delen van de oplossing.