Skip to main content

Hallo,

Ik heb in augustus naast mijn eigen mobiele abonnement een Prepaid Kids gekocht en probeer dat abonnement sinds die tijd te koppelen in mijn app. In eerste instantie ging dat probleemloos, maar helaas heb ik het ontkoppeld. (Ik zou het nieuwe nummer volgens de klantenservice apart moeten registreren om de adresgegevens in te voeren, waarmee ik gratis beltegoed zou krijgen.)

Vanaf dat moment kan ik het nummer niet meer koppelen. (Ik krijg bij alles wat ik probeer de melding dat het nummer al is gekoppeld aan een andere account.) 

Hoe koppel ik het Prepaid Kids-abonnement? (Liefst inclusief adresgegevens om het gratis beltegoed te kunnen claimen?)

Hoi enitrammeke, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je PrePaid Kids hebt gekocht! Ik snap dat je deze wil koppelen in Mijn Odido en hier help ik je graag bij. Stuur je mij even een privébericht met de gegevens voor zowel je mobiele abonnement als Prepaid Kids: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Hoi enitrammeke, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je PrePaid Kids hebt gekocht! Ik snap dat je deze wil koppelen in Mijn Odido en hier help ik je graag bij. Stuur je mij even een privébericht met de gegevens voor zowel je mobiele abonnement als Prepaid Kids: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Dit kan dus echt alleen met hulp van Marciano!

Uiteindelijk was alleen het beltegoed nog niet bijgeschreven en dat kon worden opgelost met de sms 'REGISTREREN' naar 1616.

Update: Het "Prepaid Kids” abonnement wordt verkocht met 10 euro beltegoed. 5 euro blijk je pas te krijgen na registratie. (Dat kan een paar maanden duren.)

Als je die 5 euro dan eindelijk hebt gekregen, is het na een week ineens verdwenen.

Nieuwe update: Ook dit opgelost door Marciano!

Reageer