Skip to main content

Als ik mijn huidige mobiele abonnement aan mijn account probeer toe te voegen krijg ik de melding ‘er ging iets fout, probeer het later nog een keer.’

Ik heb met jullie gebeld en heb het juiste e-mail adres doorgegeven en kreeg te horen dat ik mijn Odido account moest verwijderen en opnieuw toevoegen. Nu zie ik dat ik zelf mijn account niet kan verwijderen en kreeg ik na het telefoongesprek een sms waarin Anna ipv Anne stond, waardoor ik denk dat mijn emailadres waar mijn naam ook in staat niet goed is doorgekomen. 

Hey @AnneHoogeveen, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde meteen voor je gaan kijken, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je toevallig je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is terug te vinden bovenaan een factuur en in Mijn Odido. Als je nog geen factuur gehad hebt dan mag je mij ook een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik het abonnement ook omhoog halen en dit euvel hopelijk voor je oplossen. Alvast bedankt! 

Hey @AnneHoogeveen, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde meteen voor je gaan kijken, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je toevallig je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is terug te vinden bovenaan een factuur en in Mijn Odido. Als je nog geen factuur gehad hebt dan mag je mij ook een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik het abonnement ook omhoog halen en dit euvel hopelijk voor je oplossen. Alvast bedankt! 

Hoi Tommie,

Bedankt voor de reactie! Ik zal nog even wat extra toelichting geven. Mijn Tele2 abonnement zat gekoppeld aan de gegevens van mijn moeder (haar e-mail en gegevens, maar mijn rekeningnummer). Zij had zelf een abonnement bij T-Mobile. Bij het aanmaken van het Odido account werden deze twee abonnementen dus aan 1 account gekoppeld terwijl we hiervoor 2 verschillende accounts hadden, voor onze eigen abonnementen. Ik heb toen mijn abonnement van haar account afgehaald en zelf een nieuw Odido account aangemaakt. Hier wou ik vervolgens mijn abonnement aan koppelen, maar dit ging dus mis. 

Ik heb een aantal keer gebeld en ik denk dat mijn abonnement hierbij wel is losgekoppeld van de gegevens van mijn moeder, maar ik kan hem dus niet aan mijn nieuwe eigen account koppelen. Tijdens het laatste telefoontje heb ik mijn e-mailadres doorgegeven, maar ik ben bang dat hier ‘anna’ ipv. ‘anne’ is doorgekomen, dus misschien dat het abonnement nu gekoppeld is aan een niet bestaand emailadres.

Ik heb wel een nummer terug kunnen vinden op de factuur, maar dit komt niet helemaal overeen met ABC12345, ik heb het nummer alsnog wel in mijn profiel toegevoegd. 

Ik hoop dat je me kunt helpen :)

Reageer