Ik kan mijn abonnement internet thuis niet koppelen aan mijn account. Hij geeft een foutmelding dat mijn gegevens niet kloppen?
Hoi Snaar, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account gekoppeld stond aan je e-mailadres. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem een half uurtje de tijd om dit te verwerken en dan kan je zometeen via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt?
Ik heb het zojuist geprobeerd maar hij wil nog steeds mijn abonnement niet toevoegen van internet thuis.
De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.
dit is wat er staat.
Hallo
Ik zie je bericht graag tegemoet komen, dan ga ik direct voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.