Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen aan nieuw account lukt niet

  • 31 December 2022
  • 3 reacties
  • 365 Bekeken

Ik heb een nieuw telefoonabonnement afgesloten bij T-mobile. Nu lukt het me niet deze te koppelen. Ik heb een nieuw account aangemaakt bij ‘My t-mobile’ en als ik daar kies voor ‘koppel mobiel abonnement’ en mijn nieuwe nummer invoer, krijg ik de melding ‘het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op: van de abonnementen die je toevoegt moeten wel de persoonlijke gegevens overeenkomen.’

 

Ik heb ooit al een T-mobile thuis abonnement gehad, maar dat internet abonnement is al een tijd terug afgesloten. Kan het zijn dat T-mobile een oud account probeert te koppelen en mijn nieuwe nummer niet herkent?

Hi @LindaI 

Ik kijk graag met je mee. Het zou kunnen zijn dat er een ouder abonnement is gekoppeld aan je nummer. Als dat het geval is dan moet ik die eerst ontkoppelen en dan kun je weer je account koppelen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 


Hoi, het is inmiddels gelukt! Heb het Sim kaartje er even uit gehaald en opnieuw gedaan en toen herkende die deze pas.


@LindaI Wat fijn dat het is gelukt! Ook bedankt voor de terugkoppeling en dat je de oplossing hier deelt. 


Reageer