Skip to main content
Beantwoord

Abonnement is al gekoppeld, kan niks van mijn nieuwe abonnement zien.

  • 31 August 2022
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Ik ben sinds kort overgestapt van prepaid naar een unlimited abonnement, maar toen ik mijn nieuwe abonnement toe wou voegen, zei de app dat het abbonement al gekoppeld was op een ander account. Ik ben niet van t-mobile account verandered dus ik weet niet waar hij gekoppeld zou kunnen zijn. Ik kan hierdoor dus ook niet zien wanneer het abonnement ingaat.

HI @William Engelman 

Wat leuk dat je voor een abonnement bent gegaan!

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


Hier precies hetzelfde probleem. Sinds eergisteren is m’n verlenging ingegaan en sta ik niet meer in de app. Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem op te lossen?


Hi @Rachèl1985 

Ik wil je daar zeker bij helpen! Het kan zijn dat je nummer nog is gekoppeld aan een ouder account. Ik kan je helpen om het account te ontkoppelen zodat je weer een nieuw account kunt aanmaken waarin je verlenging te zien is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!


Reageer