Skip to main content

Abonnement gegevens niet zichtbaar in app

  • 12 September 2022
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

hallo, wij hebben onze kinderen van prepaid-t-mobile naar abonnement t-mobile gezet. 

Maar nu kunnen zij hun t-mobile app niet meer gebruiken.

Er staat dat hun account al gekoppeld is. Dat is niet zo. Ik lees op jullie community dat dat komt omdat hun prepaid dan nog in hun account gekoppeld is en t-mobile dit moet aanpassen. Zojuist voor de 2e keer een uur in de wacht gehangen, maar blijkbaar is doorverbinden naar juiste persoon erg lastig. Alle telefoonnummers van t-mobile zijn ineens voor zakelijk (terwijl ik particulier bel)

Help, hoe kan ik zorgen dat de app werkt bij m'n kinderen?

Hi @MarliesJongerius 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ik kijken of er een account gekoppeld is. 


Reageer