Skip to main content

Abonnement aanpassen in ‘My T-Mobile’ app werkt niet

  • 28 July 2022
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Ik probeer nu al 2-3 dagen mijn abonnement aan te passen in de app, van unlimited naar 1GB + 120min.

Ik krijg iedere keer een melding dat er een bevestiging wordt verstuurd naar mijn email en dat het even kan duren voordat ik de veranderingen in de app zie.

 

Maar ik zie dus helemaal geen veranderingen…

Hallo @ivdp_ 

Wanneer je inlogt via de website en onder abonnement & instellingen je bundel wijzigt, lukt het dan wel of ook niet? Of zie je de wijziging al staan in het overzicht?


Hallo @ivdp_ 

Wanneer je inlogt via de website en onder abonnement & instellingen je bundel wijzigt, lukt het dan wel of ook niet? Of zie je de wijziging al staan in het overzicht?

Waar precies? Als ik inlog op de my-tmobile website zie ik alleen abonnementen voor thuis, niet mobiel.


@ivdp_ 

Indien je hetzelfde emailadres gebruikt voor thuis en mobiel maar andere wachtwoorden, log in met je gegevens voor mobiel.

Indien je ook hetzelfde wachtwoord hebt voor thuis en mobiel, verander dan het wachtwoord voor thuis eens en log in met de gegevens voor mobiel.