Skip to main content

Hallo,

Ik heb 3 telefoon abbonementen (mijzelf en 2 kinderen) op mijn naam, adres, rekeningnummer en ik kon ze allemaal zien onder mijn account/emailadres. 

Onze zoon gaat nu verhuizen en hij wilde zijn abbonement op zijn nieuw adres zetten en met zijn eigen account/emailadres gebruiken. 

Ik heb dit via de service telefoon gevraagd en sinds dan kunnen wij geen van de abbonementen meer zien via de bestaande accounts. 4x gebeld zonder resultaat. Vorige vrijdag ook naar een Odido winkel geweest, de medewerker daar heeft wat verandert aan de abbonement van mijn zoon maar ze kon het niet aan zijn account koppelen of iets voor mijn account oplossen.

Vandaag weer contact gehad met Odifo service maar alles wat ze voorstellen werkt niet voor mij. 

Ik wil graag mijn bestaande account blijven gebruiken en de 2 bestaande abbonementen op mijn naam/etc weer koppelen aan deze account. Hoe verder? 

Alvast bedankt!!!

 

@NGogu dank voor het proberen en de toelichting! Het lijkt er inderdaad op dat het niet lukt. Ik heb direct een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 73589114). Zij zullen dit voor je onderzoeken en bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Ze doen hun uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Excuses voor het ongemak! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


Reageer