Skip to main content

zoals velen hier, kamp ik ook met hetzelfde probleem.

Mijn mobiel abonnement (oorspronkelijk Tele2) wil niet toegevoegd worden in mijn Odido app.

Na de code die ik per sms krijg toegestuurd, ontvang ik de welbekende foutmelding

(Probeer het later opnieuw) Maar dat mag niet baten.

Is hier een oplossing voor die ik kan oplossen, of dat Odido dat oplost?

Hi Henk, allereerst van harte welkom op de Community! Dit is absoluut bekend en we werken er nog hard aan om dit voor iedereen op te lossen. Er zijn wel een aantal workarounds die wellicht helpen, dus ik duik er direct graag voor je in om dit te proberen. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Ook ontvang ik graag antwoord op de volgende vragen, mocht ik een case voor je moeten doorzetten. Pakken we die ook gelijk mee!

• Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond
  • Heb je ook een Thuis-abonnement die al gekoppeld staat aan Mijn Odido?

Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Hi Henk, allereerst van harte welkom op de Community! Dit is absoluut bekend en we werken er nog hard aan om dit voor iedereen op te lossen. Er zijn wel een aantal workarounds die wellicht helpen, dus ik duik er direct graag voor je in om dit te proberen. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Ook ontvang ik graag antwoord op de volgende vragen, mocht ik een case voor je moeten doorzetten. Pakken we die ook gelijk mee!

• Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond
  • Heb je ook een Thuis-abonnement die al gekoppeld staat aan Mijn Odido?

Ik zie je reactie graag tegemoet! 😄

Hallo @Marciano van Odido , ik had al gebeld ivm andere zaken. Maar dit stukje had ik er direct bij gepakt en is ook opgelost! 

Bedankt!

Hi Henk, geweldig dat je dit ook gelijk hebt meegenomen. Superfijn dat het is opgelost! 😄

Reageer