Beantwoord

Abbonement toevoegen in Mijn Odido lukt niet

  • 27 February 2024
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

Ik word 7 maart 2024 aangesloten voor TV + Internet. Heb ook al contact gehad met het callcenter, maar ik krijg mijn abbo maar niet gekoppeld aan Mijn Odido. Ik krijg continue de melding: Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

icon

Beste antwoord door bertusonline 28 February 2024, 13:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @bertusonline, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk zitten kijken en probeer je deze toe te voegen aan je bestaande account voor je mobiele abonnement? Wel zie ik dat deze nog gekoppeld staat aan een abonnement die al opgezegd is, klopt dat? Heb je verder geen mobiele abonnement meer bij ons? Dan kan ik het account voor je ontkoppelen en verwijderen. Je kunt dan voor je Internet + TV abonnement een nieuw account aanmaken.

Laat het maar even weten, dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Beste Pharwin, ik heb geen telefoonabbo meer :) dus die kan verwijdert worden. 

Reputatie 6
Badge +6

@bertusonline helemaal goed, deze heb ik zojuist voor je ontkoppeld en ook verwijderd. Zou je nu via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren een nieuw account willen aanmaken? Dan zou je als het goed is, daarna wel je Internet + TV abonnement moeten kunnen toevoegen! 

Ik verneem het graag! 

Hoi Pharwin, het is niet gelukt. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Ik word er een beetje moedeloos van eerlijk gezegd. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @bertusonline,  voor zo ver ik zie, staat het nu wel goed ingesteld. Ook je abonnement staat gekoppeld aan je account en ook aan het juiste abonnement nu. Op wat voor manier probeer je het abonnement toe te voegen? Is dit in de app of via een browserversie? Zou je het anders via een desktopversie kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? En ook even uit- en dan weer inloggen (in de app als je het op deze manier deed). 

Hallo @bertusonline,  voor zo ver ik zie, staat het nu wel goed ingesteld. Ook je abonnement staat gekoppeld aan je account en ook aan het juiste abonnement nu. Op wat voor manier probeer je het abonnement toe te voegen? Is dit in de app of via een browserversie? Zou je het anders via een desktopversie kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? En ook even uit- en dan weer inloggen (in de app als je het op deze manier deed). 

 

De app doet het wel zie ik nu. De webversie nog steeds niet…. kan misschien aan mijn browser liggen? Ik gebruik “Brave”.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bertus, fijn dat de app wel werkt! Ik heb direct even navraag gedaan bij mijn collega en het is niet bij ons bekend dat Brave problemen geeft met mijn Odido. We weten wel dat Brave veel scripts heeft lopen m.b.t. veiligheid, dus wellicht heeft het hiermee te maken. Zou je het eens willen proberen in een andere browser, zoals Google Chrome of Edge? Ik gok dat het dan ook wel zal werken. Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer