Beantwoord

Abbonement koppelen Internet en Mobiel werkt niet


Hallo,

 

Al tijden probeer ik mijn abbonementen (TV + Internet & Mobiel) van Odido te koppelen aan mijn account. In de winkels en via de telefoon wordt gezegd dat het een ‘probleem’ is dat wordt opgelost. Hopelijk kan het hier via deze community worden opgelost.

 

Ik heb totaal geen inzicht.

 

Gr,

 

Quinten Lapré

icon

Beste antwoord door QuintenL 6 March 2024, 16:48

Bekijk origineel

26 reacties

Hi @Wutru2002, ook goed als ik je verder help? 😄 Ik zie inderdaad een oud account aan je nummer gekoppeld staan. Deze heb ik net verwijderd. Geef het systeem 30 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Fijn dat het weer werkt @RIES23 en graag gedaan! 🙌🏻

hallo, ik ben nu ookal een tijdje bezig om me abbonement te koppelen aan me odido acc, maar het kan niet geregeld word, zou je me erbij kunnen helpen?

Reageer