Skip to main content
Beantwoord

aanpassing / koppeling gegevens abonnement


  • is net lid geworden

Net mijn gebruikersnaam aangepast met mijn emailadres, daarna wordt gevraagd mijn abonnement te koppelen. Na 5 pogingen met het invoeren van 5 verschillende cijfercodes die naar mijn mobiel waren verstuurd is dat niet gelukt. Kreeg steeds de melding "er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw". Via de chatfunctie een onbegrijpelijk antwoord. Wie kan mij helpen?? Kan inmiddels niet meer bij mijn gegevens! 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi,

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te koppelen aan je My T-Mobile account? Zo niet, zouden jullie dan in een privébericht het e-mailadres kunnen sturen waar het om gaat?

Bekijk origineel

4 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 mei 2021

Hier hetzelfde probleem. Ik krijg in de app melding abonnement niet mogelijk te koppelen.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 11 mei 2021

Hi,

Is het inmiddels gelukt om je abonnement te koppelen aan je My T-Mobile account? Zo niet, zouden jullie dan in een privébericht het e-mailadres kunnen sturen waar het om gaat?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 juli 2021

Ik heb hetzelfde probleem ik blijf de foutmelding krijgen dat abonnement niet gekoppeld kan worden


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 12 juli 2021

Hoi @Shari88,

Goed dat je het hier even laat weten! Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds?

Zo ja, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en e-mailadres, plus ter controle jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik kijken of alles aan onze kant in orde is!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen